Donnerstag, 24. April 2014

Szklane butelki zamiast plastiku

Witam Cię Kochana Mario :))

Bardzo dobry pomysł, ja sama już staram się jak najmniej używać i kupować plastiku, ale czasami jeszcze się zdarzy. Mam dużo słoiczków i butelek szklanych, po sokach np. Kubusiach, trzymam w nich m.in. wodę do kwiatów bo uważam, że i one zasługują na wodę ze szklanych pojemników niż plastików. fajnie by było z czasem całkowicie się pozbyć plastiku, jestem otwarta również na wszelkie pomysły iinych osób im nas więcej tym lepiej :)) Pamiętam czasy gdy butelki np. po mleku były na wymianę, było lepiej szkoda, że to zanikło. Mimo iż mleka nie używam, ale można by było zastosować to do innych rzeczy, choćby wody. Osobiście nie kupuję wody, mam jej dość w kranie. Niedługo zasypiemy się tymi butelkami jak coś z tym się nie zrobi.

Wiesz Kochana Mario dzięki Tobie uświadomiłam sobie jeszcze bardziej moje powiązanie z Matką Ziemią i z naturą. Teraz na każde zwierzątko patrzę inaczej, nawet na muchę czy pająka. Czy możliwe jest aby np. zwierzęciem mocy był Szczur??? Wydaje mi się, że tak, bo to też istotka, mimo iż traktowana jako coś złego. Lecz ja tego tak nie odbieram. :) Dziękuję Tobie Mario za to co robisz, oby jak najwięcej ludzi się przebudziło. Uratujmy Naszą Ziemię.

Buziaki i miłego dnia Anita



Moi Najdrozsi Czytelnicy takie butelki sprawdzaja sie idealnie takze na kosmetyki, wlasnorecznie robione toniki, wody pielegnacyjne np. z platkow roz itp. Z moca pozytywnych wibracji Wasza Maria Bucardi

ps. Moja Najdrozsza Anito, naturalnie szczur moze takze byc Zwierzeciem Mocy. 


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen